Centrum Logopedyczne dr Magdalena Knapek


NASZ ZESPÓŁ

NATALIA
KRZYŚCIAK

Natalia Krzyściak

Neurologopeda, terapeuta karmienia, mioterapeuta oraz terapeuta elektrostymulacji w logopedii. 
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Krakowskiej, na której prowadzi wykłady w ramach studiów podyplomowych z logopedii.
Obecnie przyjmuje pacjentów w Centrum Logopedycznym w Wieliczce oraz w Centrum Fit&Well SMART KIDS w Niepołomicach. Prowadzi terapię karmienia dla dzieci z zaburzeniami miofunkcjonalnymi, w okresie neofobii oraz zmagających się z wybiórczością pokarmową i ARFID.
Doświadczenie logopedyczne zdobywała m.in w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM w Krakowie oraz w Gabinecie Logopedycznym LARDENT w Krakowie. Aktywnie uczestniczy w szkoleniach i konferencjach logopedycznych.
Jako członkini Koła Naukowego Logopedii UJ współtworzyła II edycję Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Młody Logopeda-wyzwania i pułapki w XXI wieku”.
Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z rozwojem kompetencji językowej i komunikacyjnej u dzieci dwu- i wielojęzycznych, zmagających się z opóźnionym rozwojem mowy, afazją i spektrum autyzmu.

ALEKSANDRA
POTĘPA

Aleksandra Potępa 

Absolwentka logopedii i pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, mioterapeuta, terapeuta ręki i elektrostymulacji w logopedii. Obecnie realizuje specjalność w zakresie Neurologopedii z elementami tyflologopedii na Akademii Krakowskiej.
Doświadczenie zdobywała w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM, Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, Centrum Terapeutyczno-Szkoleniowym UNIMED, szkole specjalnej i szkołach podstawowych.
Obecnie prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w Centrum Logopedycznym w Wieliczce, wykorzystując między innymi terapię miofunkcjonalną oraz elektrostymulację.
Interesuje się teorią i praktyką zaburzeń artykulacji, rozwojem kompetencji komunikacyjnej, emocjonalnej i społecznej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i wykorzystaniem elementów terapii integracji sensorycznej w praktyce logopedycznej.
W swojej pracy łączy działania logopedyczne z metodami wyniesionymi z koncepcji pedagogiki alternatywnej – opartymi na partnerstwie, porozumieniu, kreatywności.

GABRIELA
SIATKA

Gabriela Siatka

Neurologopeda, absolwentka Logopedii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zrealizowała specjalność w zakresie Neurologopedii z elementami tyflologopedii na Akademii Krakowskiej.
Doświadczenie w pracy logopedy zdobywała w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM w Krakowie, przedszkolu w Wieliczce oraz Specjalistycznym Centrum Edukacji i Rozwoju KOALA w Myślenicach.
Na co dzień pracuje w Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wieliczce oraz Centrum Fit&Well Smart Kids w Niepołomicach. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy i języka w wieku poniemowlęcym, przedszkolnym i szkolnym. Prowadzi zajęcia terapeutyczne w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Szczególnie interesuje się rozwojem kompetencji językowej i komunikacyjnej u dzieci z opóźnieniem rozwoju mowy, afazją, autyzmem oraz zespołem Aspergera. Aktualnie w centrum jej zainteresowań znajdują się zaburzenia miofunkcjonalne oraz mioterapia.
Istotna jest dla niej niedyrektywna forma terapii, skupia się na modelowaniu uczestniczącym, atmosferze zabawy, tworzeniu relacji z dzieckiem.
Regularnie poszerza wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach, sympozjach oraz konferencjach logopedycznych.

MONIKA
JĘDRZEJEK

Monika Jędrzejek

Absolwentka logopedii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie realizuje specjalność w zakresie Neurologopedii z elementami tyflologopedii na Akademii Krakowskiej.
Uprzednio ukończyła trzyletnie studia logopedyczne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego. Doświadczenie zdobywała w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM, a także gabinecie Kocham Mówić w Krakowie.
Brała udział w licznych wolontariatach podejmowanych w trakcie studiów, celem pogłębienia wiedzy i umiejętności praktycznych.
Obecnie prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w Centrum Logopedycznym w Wieliczce.
W pracy wykorzystuje m.in. terapię miofunkcjonalną oraz elektrostymulację. Interesuje się teorią i praktyką zaburzeń artykulacji, rozwojem kompetencji komunikacyjnej i językowej pacjentów z autyzmem i afazją.
Obecnie swoje zainteresowania skupia na poszerzaniu wiedzy z zakresu zaburzeń karmienia u dzieci. W przyszłości planuje zostać również terapeutą karmienia i pomagać małym podopieczny pokonywać trudności jedzeniowe. W swojej pracy stara się zbudować otwartą i przyjazną więź z dzieckiem, która pozwoli na adekwatne i skuteczne prowadzenie terapii.
Jest skoncentrowana na niesieniu pomocy tak, by nauka odbywała się przez zabawę i przynosiła wymierne korzyści, ale też radość.
Prowadzi również zajęcia z wczesnej nauki czytania metodą sylabową. Wciąż poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w szkoleniach oraz kursach.
W swojej pracy kieruje się zasadą, iż każdy najmniejszy sukces pacjenta jest ogromną radością i dumą terapeuty.

JOANNA
KRZYŻANOWSKA

Joanna Krzyżanowska

Logopeda oraz terapeuta ręki. Studentka studiów II stopnia logopedii na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Ukończyła studia logopedyczne I stopnia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego.
Doświadczenie zdobywała w Niepublicznnej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Rozwijanka”, w Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM oraz Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Niepołomicach.
W trakcie studiów brała udział w licznych wolontariatach, celem pogłębienia wiedzy i umiejętności praktycznych zarówno z dziedziny logopedii, jak i nauczania języka polskiego jako obcego.
Na co dzień pracuje w Centrum Fit&Well Smart Kids w Niepołomicach i prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W pracy wykorzystuje m.in. terapię miofunkcjonalną oraz programowanie języka.
Interesuje się zaburzeniami artykulacji, mioterapią oraz rozwojem kompetencji komunikacyjnych u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, spektrum autyzmu, a także uczącymi się języka polskiego jako obcego.
Prowadzi również zajęcia z wczesnej nauki czytania metodą sylabową. Wciąż poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w szkoleniach oraz kursach. Ważna jest dla niej zasada nauki przez zabawę.
W pracy stawia na tworzenie relacji z dziećmi oraz uświadamianiu im ich sukcesów i mocnych stron.

JUSTYNA
KOSTRZEWA

Justyna Kostrzewa

Jestem absolwentką Logopedii i Polonistyki-komparatystyki na Uniwersytecie Jagiellońskim, a obecnie poszerzam swoje kompetencje na studiach podyplomowych na kierunku Neurologopedia z elementami audiofonologii. 
Swoje doświadczenie zdobywałam w Szkole Specjalnej Bona Fide, a także Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM w Krakowie. 
Mam doświadczenie pracy z pacjentami w stanie ciężkim, z rurkami tracheostomijnymi, wymagającymi terapii dysfagii oraz terapii oddechowej. Prowadziłam również terapie pacjentów z afazją oraz dyzartrią. 
W swojej pracy używam m.in. technik mioterapeutycznych i elektrostymulacji. Stale poszerzam swoją wiedzę na temat diagnozy i metod terapeutycznych podczas licznych szkoleń i seminariów, by dzięki zdobytym informacjom móc coraz lepiej służyć swoim pacjentom.
Oprócz merytorycznej wiedzy  ważne jest dla mnie podtrzymywanie motywacji, dobrego nastawienia oraz przyjaznej atmosfery we wspólnym dążeniu do wyznaczonego celu.
Przewijanie do góry